Gündelik Bilgiler

Yemek tarifleri, faydalı bilgiler, şifalı bitkiler, güzellik ve bakım...

11 Ocak 2013 Cuma

Logitech'e Teşekkürler


Merhabalar, bu gün Logitech Unifying alıcılardan bahsetmek istiyorum. Unifying alıcıların özelliği üzerindeki bu turuncu simgeyi taşıyan tüm cihazları çalıştırabilmesi. Tek alıcıya istediğiniz kadar kablosuz klavye mouse türü cihazları bağlayabiliyorsunuz. 


Başlıkta neden Logitech'e Teşekkürler dediğimi izah edeyim. Logitech m195 markalı bir kablosuz mouse almıştım. Cihazımın unifying alıcısı bozuldu, ben de tamir edeyim derken tümden 
kırıldı. Logitech müşteri hizmetlerine Türkçe bir mail attım. 

Müşteri temsilcilerinden Eren Bey yardımcı oldu ve Hollanda'dan bana sadece bu alıcıyı ücretsiz olarak gönderdi. Demek ki Logitech iyi bir marka!Şu an kablosuz klavyemi mousemu aynı alıcı ile çalıştırıyorum. 

Bunun için http://www.logitech.com/tr-tr/promotions/6127 adresine girip Unifiyn Yazılımını alın butonuna tıklayın. Oradan çıkan yazılımı indirerek kurun ve gereken talimatları yapın. Cihazınızı off - on yapın veya pilini çıkarıp takın. Cihazınızı otomatik tanıyacaktır. Artık kullanabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahlaka, yasalara aykırı yorumda bulunanların IP adresi istenildiğinde ilgili mercilere verilecektir. Gündelik Bilgiler, yemek tarifleri, şifalı bitkiler.